Projektek és alprojektek nyilvántartása, árbevételi és költségtervek készítése, nyomon követése.
Kiemelt funkciók
Bevételek, költségek, feladatok megtervezése
Eredmény részletes és összesített tervezése
Terv és tényadatok folyamatos egyeztetése, tervtől eltérésekre figyelmeztetés
Külön mérhető és vizsgálható alprojektek
Futó projektek menet közbeni értékelésének lehetősége
Végső kiértékelés, lezárás
PROJEKTFELÜGYELET
Projektmenedzsment
Projektek, alprojektek és a hozzájuk kapcsolódó események, adatok nyilvántartása. Projektekhez kapcsolódó bizonylatok előállítása, archiválása, összekapcsolása a projektekkel. Feladatok menedzselése.
Kiemelt funkciók
Projektesemények dokumentálása
Engedély és jogosultságrendszer kezelése
Projekt készültségi fokának meghatározása
Főprojekt és azon belüli alprojekt hierarchia leképezése
Projekthez kapcsolódó feladatok és részfeladatok nyilvántartása
Erőforrás felhasználás tervezése, dokumentálása
Tervtől való eltérések, extremitások kijelzése,
Előrehaladás kontrollálása, ellenőrzése
Garanciakezelés
ADAT, DOKUMENTUM ÉS
BIZONYLATKEZELÉS
Projektmenedzsment
Minden projekthez kapcsolódó adat és dokumentum egységes kezelése, archiválása, átlátható nyilvántartása. Gyorsan és könnyen elérhető, dokumentumok a jogosult felhasználók számára.
Kiemelt funkciók
Projektekhez kapcsolódó adatok és bizonylatok egységes kezelése: pl. ajánlatok, rendelések, számlák, készlet és gyártási információk, ügyféladatok, CRM események