Ha jól kommunikálsz, ügyviteli ismeretekkel rendelkezel és ügyfélszolgálati
munkakörben is szereztél már tapasztalatot, akkor lehet, hogy pont téged
keresünk!

Csatlakozz a Vector csapatához,
hogy velünk együtt támogasd a hazai vállalatok hatékonyságát és fejlődését!

 

Hogyan működik az ügyfélszolgálat?

Ügyfélszolgálati csapatunkhoz futnak be a saját fejlesztésű ügyviteli szoftverünket alkalmazó vállalkozások megkeresései, legyen szó telefonon vagy webes felületen érkezett bejelentésről. Ők azok, akik a legkülönbözőbb helyzetekkel találkoznak, gyorsan reagálnak és támogatják ügyfeleinket a mindennapi munkavégzésükben.

 

Milyen feladatok várnak Rád?

  • Ügyfeleinket támogatod a vállalatirányítási rendszerünk használatában
  • Felhasználóktól érkező hiba- és igénybejelentéseket fogadsz és kezelsz, valamint közreműködsz a problémák feltárásában és elhárításában
  • Felhasználókat oktatsz, konzultációkat tartasz táveléréssel vagy személyesen
  • Oktatási segédanyagokat készítesz
  • Rendszer tesztelésében, használati útmutatók és új fejlesztésekről szóló hírlevelek készítésében veszel részt
  • Proaktívan közreműködsz a jogszabálykövetés biztosításában
  • Ügyfél-elégedettség fenntartására, növelésére törekszel
  • Feladatköröddel kapcsolatos adminisztrációs teendőket látsz el

 

Mit ajánlunk számodra?

  • Stabil, dinamikusan fejlődő, 100% magyar tulajdonú cég
  • Változatos munkakör, felelősségteljes pozíció
  • Teljes munkaidős, 8 órás állás
  • Korrekt jövedelem
  • Fejlődési lehetőség
  • Fiatalos csapat, jó munkahelyi légkör
  • Jól megközelíthető, központi helyen lévő iroda
  • Hosszú távon Home Office lehetőség

 

Téged keresünk akkor, ha...

  • Ügyfélszolgálati, ügyfélkapcsolati munkakörben szereztél tapasztalatot
  • Ügyviteli ismeretekkel rendelkezel
  • Szívesen foglalkozol az ügyfelekkel és elégedettségük számodra fontos motiváció
  • Felsőfokú végzettséged van
  • Magas fokú, felhasználói szintű informatikai jártasságod van
  • Magabiztos vagy az MS Office csomag használatában
  • Fontos neked a precíz munkavégzés
  • Jó problémamegoldó és kommunikációs készséged van
  • Szeretsz önállóan és csapatban is dolgozni

 

Előnnyel indulsz, ha…

  • Van gyakorlatod vállalatirányítási rendszer bevezetésében vagy alkalmazásában
  • Szakmai gyakorlattal rendelkezel a vállalati ügyvitel területén
  • Van ügyfélkapcsolati területen szerzett tapasztalatod
  • Érdeklődsz az informatika iránt

 

Munkavégzés helye

Kecskemét

 

Jelentkezés módja

Ha állásajánlatunk felkeltette érdeklődésedet, megfelelsz az elvárásoknak, várjuk jelentkezésedet az allas@vector.hu e-mail címre! Jelentkezésed mindenképp tartalmazza a fényképes szakmai önéletrajzodat, motivációdat, fizetési igényedet!