ESETTANULMÁNY

Vectory bevezetése a Török Nagykereskedelmi Kft. részére

A CÉGRŐL

Cégünk, a Török Nagykereskedelmi Kft. 1990-es alakulása óta barkács kis- és nagykereskedelemmel foglalkozik. Ezt a tevékenységet az egész ország területére történő – saját tehergépjármű parkkal végzett – kiszállításokkal, piacvezető pozícióban végezzük. Telephelyeinken összesen 7.000 m2 alapterületű, magas polcrendszerű raktáráruházakból kínáljuk termékeinket ügyfeleink részére, 700 millió forint körüli állandó raktárkészlettel.

 

 A VECTORY ELŐTT

Ahogy a hasonló cégek, mi is sok papírral, és bonyolultan dolgoztunk. Külön programmal kezeltük a készletnyilvántartást/ számlázást, és a könyvelést. A raktárosok és a szállításvezető papír alapon dolgozott, és úgy végezte az áru összekészítését, ami pontatlan, lassú és körülményes volt. Nagyon kevés statisztikával és kimutatással dolgoztunk, sokkal inkább a szakmai tapasztalat vezette lépéseinket, mondhatnám megérzés alapján meghozott döntésekkel.

 

AZ ERP VÁLASZTÁS CÉLJA

Amikor úgy határoztunk új vállalatirányítási rendszert vezetünk be cégünknél, az volt a célkitűzésünk, hogy egy rendszerben működjön minden. Valamint ugyanez a rendszer képes legyen csuklóra rögzíthető kézi számítógépekkel vezérelt áru összekészítésre, és az összekészített áru rendszerből vezérelt túrajárat szervezővel kiküldésére.​

 

VECTORY BEVEZETÉS

Sajnos a cégek, akikkel kapcsolatba léptünk nem tudtak ilyen komplex megoldást kínálni. Mindig oda lyukadtunk ki, hogy mi igazodjunk az ő rendszereikhez. Ezzel ellentétben a Vector Kft. csapata az elképzeléseinkre ötletekkel és megoldásokkal válaszolt, melyeket kiválóan meg is valósított! Ennek köszönhetően a Vectory Vállalatirányítási rendszer 2011-ben történt bevezetésekor, nemcsak hogy végre összeköthettük a készletnyilvántartás/ számlázás és a könyvelés munkafolyamatait, de egy korszerű logisztikai rendszer lett kialakítva, mellyel a raktárosok minden cselekedetét látjuk valós időben. Így az ügyfeleink tájékoztatása is játszi könnyedséggel megvalósítható, mert minden pillanatban látjuk, hogy egészen pontosan hol tart az ügyfél rendelése.

 

ELÉRT EREDMÉNYEK

A rendszerrel azonos raktárosi létszámmal tudjuk kiszolgálni a növekvő vásárlói igényeket, így több embert tudunk foglalkoztatni az irodákban, ahol így hatékonyabb a már meglévő ügyfelek kiszolgálása és az új ügyfelek felkeresése.

A készletkezelést a vonalkód alapú rendszer teszi gördülékenyebbé, pontosabbá. Mivel az egész rendszert számítógépeken kezeljük, ezért már csak a hab a tortán, hogy a nyomtatókba való papíron és festéken évi 600.000 Ft megtakarításunk van!

A Vectory Kontrolling moduljával – mely az elemzések fellegvárát nyújtja számunkra – végre egészen pontos kimutatásokat tudunk készíteni, hogy melyik beszállítóval, vásárlóval, vagy éppen cikkel hogyan állunk. Mik azok a területek, amikre figyelnünk kell.

Mikor eldöntöttük, hogy a növekvő piaci igényekhez igazodva új nagykereskedelmi telephelyet nyitunk, akkor nagy segítségünkre volt a Vectory és annak Kontrolling modulja annak kiválasztásában, hogy az ország melyik városában lenne  a legcélravezetőbb ez a terjeszkedés. Természetesen az újabb  telephelyünkön is a Vectory rendszert használjuk, amely tökéletes megoldást nyújt számunkra.

Mindenkinek ajánljuk a Vectory rendszert, aki nem egy informatikai céghez akar alkalmazkodni, hanem működő megoldásokkal akar dolgozni!

 

 

TÖRÖK Nagykereskedelmi Kft.

 

Igényeljen személyes bemutatót!

Bemutatókérés