HELP-DESK MODUL

Minden cégnél vannak fontos személyek, vezetők, akiknek a véleménye meghatározó, de a legfontosabb személy mégis mindenütt maga az ÜGYFÉL. Elementáris érdek az ügyfelek igényeinek pontos ismerete, kiszolgálásuk minőségének maximalizálása. Ismerni kell összes problémájukat, azok elintézéséről haladéktalanul gondoskodni kell. Minden ügyféligényt nyilván kell tartani, felelőst, határidőt kell hozzárendelni, s gondoskodni kell arról, hogy mindenki időben megkapja azt a terméket, szolgáltatást, teljesítményt, ami megilleti. A Help Desk funkció szervizszolgáltatásokat nyújtó cégek részére készült, de általánosítva alkalmazható a szokásos ügyfélszolgálati tevékenység támogatására is. A berendezések/gépek/eszközök/szolgáltatások/teljesítések meghibásodásait, az ügyfelek észrevételeit, igényeit a felhasználók az ügyfélszolgálati munkatársak felé jelzik, akik ezen funkcióban rögzítik a bejelentéseket, melyekből vagy azonnal munkalapot generálnak törzsadatok segítségével vagy egy várakozási listára helyezik, ahonnan a diszpécserek osztják ki személyre és időpontokra a feladatokat. A bejelentés során a Vectory azonosítja a bejelentőt, a szóban forgó objektumot (törzsadat: gép, berendezés, alrendszer, szolgálatatás stb.), a bejelentett hibát vagy igényt és azonnal lehetőséget biztosít erőforrások hozzárendelésére is. Ezen kívül az adott objektum típusra vonatkozó, előre rögzített típuskérdések felajánlásával és az objektum „kórtörténetének” azonnali kimutatásával előzetes diagnosztizáláshoz biztosít információkat.