CRM MODUL

A KKV szektorba tartozó cégek többségének van számlázó programja, jelentős részüknek akár integrált vállalatirányítási rendszere is. Ezekből a rendszerekből a cég termékeiről, bevételeiről, költségeiről, logisztikai, termelési folyamatairól számtalan információ nyerhető. Ám a vállalatpolitikai döntéseket szintén alapvetően meghatározó ügyfelekről, a velük való kapcsolatokból folyamatosan keletkeznek olyan fontos információk és adatok, amiket különböző részlegek különböző dokumentumaiban, táblázataiban, dossziéiban, elszigetelt adatbázisokban, netán cetliken, névjegyeken, okos-telefonokban tárolnak, s emiatt vagy egyáltalán nem, vagy csak korlátozott hatékonysággal hasznosítanak. Kezelésük esetleges, egyéni ízlés szerinti, s sokszor még a létezésük sem ismert minden illetékes előtt. Egy készletnyilvántartó vagy számlázó programból, egy fiók mélyén lapuló iratrendezőből bizony nem könnyen vagy sehogyan sem derül ki, mi történt az adott ügyféllel a tranzakció előtt, ki az ottani döntéshozó, kik azok a partner személyek, akik a döntéseket hozzák, befolyásolják. Nem derül ki, milyen érvekkel lehet őket meggyőzni saját termékünk vagy szolgáltatásunk hasznosságáról, sem az, hogy mennyire elégedettek szolgáltatásunkkal, termékünkkel, és az sem, hogy volt-e reklamáció, és azt hogyan kezeltük, milyen a fizetési moráljuk, stb. A Vectory CRM (Customer Relationship Management) moduljában ezek az információk egyetlen, az ügyviteli rendszerbe ágyazott adatbázisban helyezkednek el, így az ügyfelekkel kapcsolatos adatokat az érintett munkatársak azok keletkezésének helyétől és idejétől függetlenül elérhetik. Lehetőség nyílik az ügyfeleinkkel történt találkozók, kapcsolatfelvételek és az azokon született döntések, ígéretek, feladatok nyilvántartására, kezelésére, elemzésére. Az egyes CRM bejegyzések az ügyfelekkel kapcsolatot tartó munkatársaktól (vezetők, értékesítők, pénzügyesek, üzletkötők, területi képviselők, stb.) és/vagy a Vectory különböző ügyviteli, kereskedelmi moduljaiból származhatnak. (Pl. az ajánlatokhoz felvitt tennivalók itt is megjelennek, az ügyféltörzsben rögzített kapcsolatfelvételek itt is láthatóak, szerkeszthetőek, stb.) Ennek a modulnak a legfontosabb szerepe az, hogy az ügyfelekről a vállalat birtokába került minden létező információt nyilvántartson, kereshetővé tegyen, s stratégiai döntésekhez statisztikai és marketing információkat szolgáltasson a lehető legszélesebb körben.