AJÁNLAT/RENDELÉS MODUL

A VECTORY lehetőséget nyújt vevői, szállítói és vállalaton belüli belső megrendelések, gyártási igények rögzítésére, nyilvántartására, ajánlatok készítésére, alternatívák, versengő ajánlatok kezelésére, ezekhez kapcsolódó határidők megadására. Támogatja a beszerzett vagy legyártott termékek megérkezéséről a megrendelők kiértesítését formalevelek illetve automatikusan generálódó e-mail üzenetek készítésével. Segít összeállítani a vevő- és a belső megrendelések alapján a szállítók illetve termelőegységek felé elküldendő megrendeléseket. Készletfeltöltés ütemezési szolgáltatása révén javaslatot ad a beszerzés illetve a gyártás elindítására. Ajánlatokból vevőrendelések, vevőrendelésekből szállítói megrendelések, számlák vagy készletmozgási bizonylatok, szállítói megrendelésekből pedig készletmozgási bizonylatok készülhetnek egyetlen gombnyomásra. A vevői megrendelések megszületésének pillanatában a rendszer a norma jegyzékben leírtak alapján elvégzi a megrendelésben szereplő saját gyártású termékek anyagszükséglet számítását és belső megrendeléseket generál a hiányzó alapanyagokra és félkész termékekre. A félkész termékek megrendelése természetesen további megrendeléseket generál az előállítandó anyag bonyolultságától függően tetszőleges mélységig. Ezek a belső megrendelések azután a meglévő, illetve a hiányzó készleteket foglalják és a minimum/optimum készletelőírásokkal együtt beszállítói megrendelések automatikus vagy kézi előállítását teszik lehetővé. A javasolt beszerzendő mennyiségek kalkulálásakor a program természetesen figyelembe veszi a beszállítók szerződéses kondícióit (szokásos szállítási határidő), a cikkek forgási sebességét és a minimum-optimum készletekre vonatkozó előírásokat. A megrendelések várható árrését, eredményét előre lehet kalkulálni, és össze lehet vetni a realizált eredménnyel. A pénzügyi teljesítést több fizetési lépcsőben lehet ütemezni, s nyomon lehet követni egy-egy ügylet minden állapotváltozását az ajánlatkérés regisztrálásától a végső teljesítésig, beleértve a kapcsolódó tárgyalásokat, feladatokat, megrendeléseket, számlákat és azok teljesülését is. Az ajánlatokat Microsoft Word sablonok használatával lehet igényes külalakkal elkészíteni, s lehetőség van valamennyi kapcsolódó elektronikus dokumentum (MS Office dokumentumok, képek, rajzok, videók, stb.) nyilvántartására is.